Jdi na obsah

Technics M45


Tarantule

Recommended Posts

Tak jsem na Aukru vydražil magnetofon Technics M45, mám radost, když jsem byl kluk, měli jsme stejný model doma. Vypadá to, že by měl být ve velice pěkném stavu od ověřeného prodejce a aukce se povedla za velice slušnou cenu. Navíc mám pořád krabice audiokazet, zítra by měl dorazit, tak jsem zvědav, co na nich všechno najdu. 🤩

Odkaz na příspěvek
Sdílení na jiných webech

Tak je doma. Musím říct, že vypadá jako nový. 🙂 Hraje naprosto perfektně a hodně mě překvapilo, že kazety i po 20 letech mají výborný zvuk. Jsem nadšený. No, byly vlastně nahrávané na stejném stroji... Akorát že tenkrát za něj asi táta nedal 1700 korun... Vrátil jsem se do dětství a teď si tady pouštím věci, které jsem už hodně dlouho neslyšel. Našel jsem i koncert naší studentské kapely. Vím, že jsme to tenkrát nahrávali, ale myslel jsem, že to zmizelo. Kazeta totiž nebyla popsaná. 😅

Sorry, nejsem žádnej fotograf, ale pochlubím se...

IMG_6614.thumb.jpg.e32c329c02830b5373909c356c8c1a6c.jpg

  • To se mi líbí 1
Odkaz na příspěvek
Sdílení na jiných webech

  • 2 týdny později...

Moc pěkný kus za velmi příjemnou cenovku 🙂 . Docela se divím, že kazety pořád hrají dobře, ale osobní zkušenosti s nimi po takovém čase nemám, zanevřel jsem na ně již před nějakou dobou a přešel jsem kompletně na vinyl. Každopádně přeji mnoho příjemného poslechu 🙂

Odkaz na příspěvek
Sdílení na jiných webech

  • 2 týdny později...
Před 2 hodinami, Glum napsal:

Hmmmm velká gratulace, tohle je úžasný kousek techniky, na který by člověk čučel až do rána.... a přitom taková blbost :), prostě kazeťák, ale to pochopí jen některá generace 🙂

To je přesné, sedím a koukám na poskakující ledky jak na oheň v krbu... 🙂 Úplně mě to hypnotizuje.

Odkaz na příspěvek
Sdílení na jiných webech

Připojte se ke konverzaci

Příspěvek můžete odeslat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se, abyste mohli pod svým účtem vkládat příspěvky.

Guest