Jdi na obsah

Máte radši ověřené, luxusní audio značky, nebo méně známé, nové značky na trhu?


Hrobař

Recommended Posts

Když si chcete koupit novou audio hračku, jdete spíše po ověřených značkách, které jsou na trhu dlouho, nebo radši zkoušíte nové značky, které mají podle vás nebo různých recenzentů potenciál? Osobně mi totiž přijde, že u známějších firem člověk platí primárně za logo a možnost vytahovat se před ostatními 🙂

 

Odkaz na příspěvek
Sdílení na jiných webech

No, já jsem sice začátečník, takže nemám moc zkušeností s různýma značkama. Ale myslím si, že bych radši sáhl po ověřených značkách, protože většinou mají lepší hodnocení a zkušenosti od ostatních uživatelů. Ale zároveň se nebudu vyhýbat ani novým značkám, protože třeba některé z nich mohou být překvapivě dobrý a za rozumnější ceny. No prostě, zkoušel bych různý značky a koukal, co mi sedne nejlíp. Asi tak! 🙂 

 

Odkaz na příspěvek
Sdílení na jiných webech

Já osobně se rozhoduju spíš pocitově, samozřejmě si nejdřív něco zjistím co se týká technických detailů atd. a pohledám po internetu recenze a zkušenosti, a pak už rozhoduje pocit :). Bohužel dnes je tak žalostně málo míst, kde by si mohl člověk poslechnout to co chce, než si to koupí, že to snad ani jinak nejde než dát na nějakou intuici.

Odkaz na příspěvek
Sdílení na jiných webech

To je pravda. Od chvíle, co Audigo zrušilo prodejnu v Praze, už není moc kde techniku vyzkoušet, leda když ji má nějaký známý. Osobně největší problém mám u IEMek. Značek je dneska již tolik, že člověk pomalu každý měsíc slyší o nějaké nové. Jejich cenovky jsou stále nižší a nižší a tak mám často problémy nenakoupit třeba 5 nových kusů z nějakého asijského e-shopu 😄 . Hlavně u nich právě stojí mé dilema. Je podle vás lepší zkoušet spousty levnějších špuntů od novějších značek, nebo jednoduše koupit nějaké sennheisery nebo podobné a doufat, že naplní vysoká očekávání a správně se trefí do vkusu?

  • To se mi líbí 1
Odkaz na příspěvek
Sdílení na jiných webech