Zveřejněno 27. července, 20231 r. Když si chcete koupit novou audio hračku, jdete spíše po ověřených značkách, které jsou na trhu dlouho, nebo radši zkoušíte nové značky, které mají podle vás nebo různých recenzentů potenciál? Osobně mi totiž přijde, že u známějších firem člověk platí primárně za logo a možnost vytahovat se před ostatními 🙂 .
Zveřejněno 27. července, 20231 r. U mě to záleží trochu na náladě, ale většinou to skončí tak, že kupuju skoro všechno z Asie. Přijde mi zbytečný platit za v podstatě stejnej produkt dvojnásobek, když mi ho stačí zaplatit jednou a mít rozdíl jenom v logu.
Zveřejněno 31. července, 20231 r. No, já jsem sice začátečník, takže nemám moc zkušeností s různýma značkama. Ale myslím si, že bych radši sáhl po ověřených značkách, protože většinou mají lepší hodnocení a zkušenosti od ostatních uživatelů. Ale zároveň se nebudu vyhýbat ani novým značkám, protože třeba některé z nich mohou být překvapivě dobrý a za rozumnější ceny. No prostě, zkoušel bych různý značky a koukal, co mi sedne nejlíp. Asi tak! 🙂
Zveřejněno 1. srpna, 20231 r. Mně je nějaká značka fuk koukám hlavně na recenze a jak to vypadá. Nechci doma čučet na nějakej pitomej dyzajn.
Zveřejněno 4. srpna, 20231 r. Já osobně se rozhoduju spíš pocitově, samozřejmě si nejdřív něco zjistím co se týká technických detailů atd. a pohledám po internetu recenze a zkušenosti, a pak už rozhoduje pocit :). Bohužel dnes je tak žalostně málo míst, kde by si mohl člověk poslechnout to co chce, než si to koupí, že to snad ani jinak nejde než dát na nějakou intuici.